Sıkça Sorulan Sorular

  • Myfi Nedir?
    Myfi Networks faturasız, taahütsüz ve Adil Kullanım Kotasız internettir. Geliştirdiği taahhüt vermeden devam eden esnek ödeme sistemi ile kurumsal ve bireysel internet hizmeti sunmaktadır. Kullanıcılarına sorunsuz ve limitsiz bir internet deneyimini ilke edinen Myfi Networks, altyapısı kendisine ait olan ve her geçen gün gelişen kapsama ağı ile Türkiye’nin en hızlı büyüyen internet şirketlerinden biridir. Myfi ’de internet paketini kendin seçer, ne kadar istersen o kadar kullanırsın.
  • Ödeme sistemi nasıl oluyor?
    Myfi geliştirdiği öde kullan şeklindeki esnek ödeme sistemleri ile sizi özgür kılar. İnternet üzerinden aylık ücretinizi online olarak ödeyebilir ve mağazalarımızda ki ödeme noktalarınızdan ödemenizi yapabilirsiniz.
  • Esnek ödeme sistemi nedir?
    Esnek ödeme, Myfi tarafından geliştirilen bir kullanım şeklidir. Ön ödemeli sistemde kullanacağınız internetin ücretini öder ve kullanırsınız. Sürenizin bitiminin ardından internetiniz otomatik olarak kapanacak size ek bir ücret yansıtılmayacaktır.
  • Adil kullanım kotası (AKK) var mı?
    Myfi Adil Kullanım Kotası uygulamamaktadır. Ne kadar internet kullanırsanız kullanım hızınız her zaman sabit kalır.
  • Kurumsal olarak internet kullanmak istiyorum fakat çok fazla upload yapıyorum. Buna uygun paketleriniz var mı?
    Aylık 5 Mbit’ten başlayan upload hızımız ile kurumsal müşterilerimiz için farklı paket seçeneklerimiz bulunmaktadır.
  • Bu ay çok download yapacağım. Ona göre paket alabilir miyim?
    Elbette. Myfi’de taahhüt olmadığı için, kullandığınız paketinizi yükseltmek ya da hızını düşürmek sizin elinizde. Yeni alacağınız pakette hızını yükseltebilir, bir sonra ki ay düşürebilirsiniz.
  • Kurumsal paketlerde her ay farklı hızları satın alabilir miyim?
    Myfi’nin esnek ödeme sistemi ve taahhütsüz interneti sizi özgür kılar. Download ya da Upload hızına ihtiyaç olduğunuzda üst paketi seçebilir, ihtiyacınız azaldığı zaman ise yeni aldığınız paket buna göre belirleyebilirsiniz.
  • Myfi’de Adil Kullanım Kotası sonrası hızım ne kadar düşer?
    Myfi Adil Kullanım Kotası uygulamamaktadır. Ne kadar internet kullanırsanız kullanım hızınız her zaman sabit kalır.
  • Kullanmadığım dönemde fatura çıkar mı?
    Myfi ön ödemeli ve öde kullan şeklinde hizmet vermektedir. Kullanım yapmadığınız dönemde fatura çıkmamaktadır. Ödeme yaptığınız anda paketiniz aktif hale gelir ve hemen kullanıma başlayabilirsiniz.
  • İade prosedürü nasıldır?
    Myfi aboneliğinizi iptal ettirmek için; Myfi noktalarından ya da telefon üzerinden bize ulaşarak iptal başvurusunda bulunabilir, randevu alabilirsiniz. Randevu tarihinden itibaren 3 iş günü içerisinde teknik ekibimiz çalışır durumdaki modem, çanak ve kullanılabilir durumdaki kabloları teslim alır. Şubelerimizden kurulumda ödemiş olduğunuz ücretin yarısını geri iade alarak iptal işlemini tamamlayabilirsiniz.
  • Belirli bir süre internetimi kullanmasam internetim iptal olur mu?
    Myfi aboneliğinizi iptal ettirmediğiniz sürece sistemden kaydınız silinmemektedir. Ödeme yaptığınız anda internetin anında aktif olur, Myfi ile internet keyfine kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.
  • Ödeme işlemimi nerden yapabilirim?
    Myfi aboneliğinizi iptal ettirmediğiniz sürece sistemden kaydınız silinmemektedir. Ödeme yaptığınız anda internetin anında aktif olur, Myfi ile internet keyfine kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.
  • İnterneti nereden alıyorsunuz?
    Myfi olarak kendi kurmuş olduğumuz sinyal istasyonlarımızdan, bireysel ya da kurumsal olarak talep edilen hızlarda uygun zeminlere kurulumu yapılan antenlerimiz sayesinde internet erişimini sağlıyoruz.

Sitemizin sizlere daha iyi hizmet sunulabilmesi için teknik çerezler (Cookieler) kullanılmaktadır. Cookie tercihlerinizi değiştirmek ve Cookieler hakkında detaylı bilgi almak için İnternet Sitesi Çerez Aydınlatma Metni'ni inceleyebilirsiniz

Anladım